Summer Strike
After getting dumped by her boyfriend and losing her mother in an accident, Yeo-reum decides to move to a small village to do nothing.
After losing her mum, Yeo-reum decides to take on a different path that she has always longed for.
Yeo-reum looks for a place to stay in a small village after being unemployed for two days and feels happy about her progress.
Yeo-reum tries to befriend the local librarian. Dae-bum encounters someone he wants to try and avoid.
Yeo-reum searches the streets of Angok for the missing plastic bag containing all her money. Later, Dae-bum looks for Yeo-reum to inform her of important news.
Yeo-reum easily connects with Dae-bum and shares everything with him. Later, Bom shows up outside Yeo-reum's place, as she has no place to stay the night.
Bom tries to stop her dad from making a dire mistake. Later, people in Ankok hurriedly go see their loved ones upon hearing of the incident.