Superrace Freestyle
Korea's top ten racing teams go head-to-head in an unprecedented freestyle racing competition. Each team is given 100 million won to purchase a car and transform it into a race machine, with no rules and no restrictions on tuning.
Korea's top racing teams come together with custom-built race cars in the nation's first survival-format race, free of rules or restrictions.
The main race of Round 2 begins as an elimination race, where the last-placed team is immediately disqualified and not allowed to finish. A surprise Freestyle Flag mission adds an unprecedented twist, intensifying the competition.
The pre-match mission for Round 3 is a mini-Formula race. The team managers fiercely compete for favorable grid positions in the main race and additional points.