Survivor's Remorse
A basketball player in his early 20s must deal with the pressures of sudden stardom.
In The Offing
Newly signed basketball star Cam Calloway is embraced by the city of Atlanta, but an entourage consisting of family members proves to be a liability.
Complications arise when Missy works to get Reggie into an exclusive country club, and a church pastor does not approve of Cam's sister or her lifestyle.
Cam and Reggie reunite with a childhood friend whose basketball dreams were derailed by a stint in prison. Cassie looks for houses, and Cam is offered a shoe endorsement deal.
Cam intervenes when a former girlfriend tries to reconnect with Reggie, and Cam and Reggie must decide between multiple shoe endorsement deals.