Suspicious Minds
Suspicion and doubt cloud the perceptions of everyone involved in a murder mystery.
Chi Town Gossip
A salon owner is murdered in her upscale Chicago apartment. As neighbours gossip about the identity of the killer, detectives try solve the shocking mystery.
17-year-old Aquilla Flood is found dead in her bedroom. Her family face tough questions, while Aquilla's friends point detectives to three young men.
A Pennsylvania town is filled with suspicion after 19-year-old Erica Miller disappears without warning; her mother posts flyers around town, prompting one resident to question the unusual behaviour of a family friend.