Sweetbitter
Tess meets Serena, an alumna of the restaurant who went on to marry one of their wealthiest guests. Serena seems to have the perfect life, but Simone teaches Tess not to take everything at face value.
Tess has a day off and spontaneously decides to turn up at Simone's flat, unannounced, but Tess soon ends up feeling lonelier than ever.
Hoping to unwind from a stressful night at the restaurant, Sasha and Tess ready themselves for an adventure, but the night takes an unexpected turn.
After partying until sunrise, Tess is not exactly prepared for her exam and the day's events make her question if it is even worth it.