Taurasi
Basketball legend Diana Taurasi shares the inside story of her life and career, with no stone left unturned.
A Star in Storrs
Diana Taurasi's journey to basketball greatness begins in Chino, California with her family. After a brief, difficult move to Argentina, her family returns home, reigniting her passion for basketball.
Rolling in Rubles
After a tough WNBA rookie season, Diana seeks better competition and pay in Russia. Struggling to adjust, she only stays after receiving a lucrative deal from Spartak Moscow. She dominates with Spartak and leads the Phoenix Mercury to WNBA titles.
Nearing retirement in 2025, Diana reflects on a two-decade career that made her the GOAT of women's basketball. At 42, she faces the challenge of life beyond the game.