Teasing Master Takagi-san
During self-study, Takagi teases Nishikata while he trains with hand grips, making it challenging for him to concentrate and improve his grip strength.
Takagi-San and Nishikata go to school early, and they use a fan Nishikata brought to see who can move a rubber farther.
Despite the forecast predicting cold weather, Takagi shows up to school in summer clothes. Nishikata devises a strategy to get Takagi to say it's cold.
Nishikata feels down because he had the food he hates for breakfast. Can he guess what Takagi-san hates correctly?