TEOGONIA
Kai of Lag Village
Kai's destiny changes when he reproduces an ability that he saw in a strange dream.
Kai's accomplishments attract the attention of Vezin and Kai recalls a childhood memory.
An inspector from the central plain visits Rag Village; Kai escorts a priest following an org band.
Kai battles Adurakan, a powerful org guardian bearer, in order to protect the valley.