Texas Cake House
Animal Cake House
Natalie and Dave Sideserf work with a local craft brewery to create a special cake for the Texas Craft Brewers Festival. Then the team works overtime to make a lifelike snake cake for the Texas Reptile Zoo's Crocktober event.
Viva Cakes!
Dave and Natalie are challenged with making a piñata-sized cake for an event at the Mexic-Arte Museum. Then they enlist the help of their dog, Mrs Robinson, to create a stunning dog cake for Austin Pets Alive, a no-kill animal shelter.
Natalie and Dave get an order to make a cake for the Austin Fantastic Fest film festival's `Director of the Year' award. Natalie makes a signature realistic bust cake for this event that rivals everything she's done in the past.
The Alamo asks the Sideserfs to make a bust cake of a famous Texan for the opening of a new exhibition; Natalie and Dave have an order for country music legend Ray Benson, whose crew wants to give him a birthday surprise.