That is the Bottleneck
Otsuka's Neck
At the kind of convenience store you could find anywhere, with the same part-time workers you would find anywhere, there is one employee who is... different. But what exactly is going on with the mysterious Mutou?
He's considerate, diligent, and a model convenience store worker... but just who is Mutou? And what exactly is up with his head?