The Curse
An alleged curse disturbs the relationship of a newly married couple as they try to conceive a child while co-starring in their new home-improvement show.
While Whitney tries to forge new alliances in the Española community, Asher tries to regain access to the Whistling River casino. Doug has a date.
Dougie struggles with a memory lapse while good news for Asher and Whitney is dampened by tensions in the neighbourhood.
Dougie and Whitney hatch a plan to spice up the show while Asher becomes increasingly aloof.