The Fall of Diddy
Pull back the curtain on music mogul Sean Combs, and the allegations of violence and abuse kept quiet for years. This chilling chronicle redefines the music mogul, and business titan everyone thinks they know.
The Making of a Mogul
As allegations of sex trafficking and abuse begin hitting Sean Combs in late 2023, they seem at odds with the image Diddy has carefully curated for decades. However, reexamining his early rise to iconic music mogul reveals early signs of trouble.
Empire Under Fire
Reaching beyond music, Diddy's business empire seems untouchable. His alleged mistreatment of women, and serial arrests avoid public scrutiny. Then, in 2001, Combs faces his most perilous test when he stands trial on felony charges after a shooting.
Publicly, Combs, and Cassie become a power couple, but witnesses reveal startling allegations of abuse by Combs toward Cassie kept quiet for years. Then, a woman comes forward with dark, new allegations of mistreatment from 2021. What will his legacy be?