The Guest
A toxic, beguiling relationship develops between Fran, a successful business owner, and her employee Ria. Fran's advice leads to an incident that sees their lives intertwine over shared secrets.
A couple's therapy session inspires Silvia to explore her husband's dark desires, but a heavy storm brings in an unexpected guest.
Isa takes part in a viral challenge that ends in a terrible accident; Sonia recalls meeting with Dr. Mahecha's as Silvia sets a boundary between them.
As Lorenzo secretly visits Natasha, Isa and Juanjo panic when an ominous text alludes to their secret; Sonia is overcome by memories of a painful past.
Isa and Juanjo desperately search for a way to meet their blackmailer's demands; Lorenzo makes a dreadful discovery; Silvia has a hard talk with Sonia.