The Next Great Baker
Celebrate Good Times, C'mon!
Buddy Valastro puts ten pastry chefs to the test to earn the title of Next Great Baker and a chance to work at Carlo's Bakery. First, the competitors must create a celebration cake.
It gets hot in the kitchen when Buddy forces the feisty competitors into a battle of the sexes, as they make yummy Christmas-themed cakes for the American Cancer Society party.
Tension rises when the competitors are asked to create an outer space themed cake for Buddy Jr.'s sixth birthday party.