Downsize
David Brent is informed by Head Office that his Slough branch of Wernham Hogg paper merchants might be closed down.
Work Experience
David hires Donna, his lodger and the daughter of his best friend. While showing her round the office he discovers a doctored pornographic image of himself. Gareth, due to his covert operations skills, is told to catch the culprit.
David interviews for a new secretary and choses blonde Karen. His efforts to impress end spectacularly badly when he accidentally headbutts her. Meanwhile Donna’s late arrival at work inevitably sparks the rumour that she is sleeping with a colleague.