The Suspect
Featuring a gavel-to-gavel account of the retrial of Dennis Oland, who was given life imprisonment for the gruesome murder of his multimillionaire businessman father, Richard Oland.
While working on a strategy for retrial defence, Dennis Oland and his high-powered team of lawyers come across never-before-seen evidence that is likely to tip the scales in their favour.
As Dennis Oland's much-awaited retrial commences, evidence is re-analysed, several overlooked points are highlighted, and questions are raised about the police's initial investigation process.