The Untamed
Wei Wu Xian, the infamous family patriarch who was banished to death by his brother Jiang Cheng, returns to life 16 years later, reincarnating in Mo Xuan Yu's body for revenge.
A group of cultivators investigates a mystery about a soul-eating beast that falls into a trap set by Jin Ling, a member of the Lin sect, who later encounters Wei WuXian.
The trio spend the night drinking wine, but Lan WangJi discovers them and Wei WuXian casts a spell on him.