The White Princess
Hearts And Minds
King Henry VII tours the kingdom in an attempt to establish himself as the new sovereign. Lizzie's pregnancy complicates her loyalties.
The York princesses are strategically married off to strengthen the Tudor cause. King Henry returns to the battlefield to protect his reign, and Lizzie learns the threats she and her husband face may be closer to home.
Lizzie contends with her mother's defiant defence of the York cause, and a boy in Burgundy claiming to be a young prince threatens to further destabilise King Henry's rule.
King Henry VII and Lizzie travel to Spain in an attempt to secure their son's betrothal. Growing unrest in Burgundy spills over into an English battle.