The Wonderfully Weird World of G
Back to Elmore, where the laws of reality are a joke, and family life is anything but ordinary.
The Burger
Gumball and Darwin want to find a healthy dinner option for their family because they are hooked on Joyful Burger, but an evil food consortium has monopolised the food industry.
Feeling unappreciated by her family, Nicole strikes up a friendship with a sympathetic AI. As their relationship intensifies, the AI tries to drive a wedge between Nicole and the other Wattersons.
Gumball must find a way to save his relationship with Darwin after the boys are forced to live in separate rooms.
Richard must retrace the memories of his day in order to figure out what "the thing" is, so Nicole's family dinner with Granny Jo Jo won't be another epic failure.
Gumball must help Principal Brown have body confidence about his butt in order to be allowed to do his poem about butts at the Poetry Recital.