This City Is Ours
As Ronnie and Jamie grow closer, Michael fears he is being usurped. Tensions escalate, and Michael makes a big decision.
Chaos ensues in the aftermath of a shocking death. Michael takes control, and the gang agree to smuggle the body back to Liverpool. Aboard the ferry, tension and suspicion runs rife.
Back in Liverpool, tension brews as Michael assumes leadership. Meanwhile, Michael and Diana's IVF is successful.
An unexpected player causes trouble for the gang. Diana wants to be honest with Michael about her past.