This Is My Love
A superstar hires a ghost writer to work on his autobiography, but as she listens to his story of long-lost love, things begin to sound very familiar.
When teenagers Park Hyun-soo and Ji Eun-dong meet sparks fly and romance blooms, until tragedy strikes.
Ten years later, struggling actor Hyun-soo meets Eun-dong again and their childhood friendship is rekindled.
Present day Hyun-soo, now a successful and popular actor, has changed his name to Ji Eun-ho, but still dreams of bringing Eun-dong back.
The autobiography is finished and Eun-ho hopes to confirm his suspicions about Jung-eun's surprising familiarity.