Thunderbolt Fantasy
To defeat the villainous Miè Tiān Hái, Dān Fěi and her party will need to get through an army of bloodthirsty undead. The safest way to do this would be to recruit the help of a necromancer, but the person that Lǐn Xuě Yā has in mind makes the others very nervous, for a good reason...