Time Enna Boss
Flush In
Bala peacefully settles down in his brand-new flat after seeing his family off. However, his peace is short-lived when time travellers from various periods pop out of his bathroom.
Jobs
The time travellers decide to get themselves a job in today's world until they find a way to get transported back to their original periods.
The housemates refuse to eat the delicacies cooked by Killi and wander off into the night looking for food. However, the sudden death of a famous politician puts a damper on their plans.
Bala's family coerces him into meeting a girl for a prospective marriage alliance. A disinterested Bala seeks the help of the housemates to end every possibility of him marrying the girl.
Hannah falls head-over-heels in love with Kabir, who she meets at the flat lift. When Kabir visits Bala, asking for a favour, she goes out of her way to impress him.
Killi accidentally eats magic mushrooms and begins hallucinating about the flat being a battlefield. While he visualises himself as a warrior of the Cholan army, the housemates play along with his fantasy.