To The Moon
While preparing for year-end evaluations that could advance her career, Da Hae sees her life destabilized when her boyfriend disappears without explanation.
While Da Hae nears long-awaited recognition at work, her home is shaken by a sudden break-in.
Company festivities stir tension for Da Hae, while Ji Song delights in a newfound connection with her peers.