Treasure Quest Snake Island
On the quest to find a horde of Incan gold, a team of treasure hunters are led to the one place no one dares to go: an island inhabited by thousands of deadly snakes.
A dangerous run-in leads the team to an astounding new clue, but a communications breakdown leaves them in the dark about an approaching storm, the team will need to find a way to weather the storm.