Treehouse Masters
Twenty Ton Texas Treehouse
In search of more living space, a Texas couple ask Pete to create the biggest treehouse he's ever built - a ranch-style setup lofted in hackberry trees.
Luck O' the Irish Cottage
An Irish family has the perfect tree to nestle a Celtic-themed cottage. Pete devises a design that includes a rainmaker to mimic the wet Ireland climate.
A family asks Pete to build a brewery-in-the-sky on their massive property. Pete crafts a barn-themed tavern with a brewing system in the trees accessible by a rope.
A writer calls on Pete to build a hideaway to enhance her creativity. He transforms an old cedar tree into a gold-leafed retreat filled with uplifting oddities.
A family need to expand their home and call Pete for help. Faced with evolving client requests, Pete transforms his design into a multi-faceted guesthouse.