Truth Behind the Moon Landing
The 1969 moon landing is the subject of numerous conspiracy theories asking whether it really happened. Could it have been faked for propaganda purposes?
Experts investigate the Lunar Landing Research Vehicle that nearly killed Neil Armstrong during training. Some believe this proves why the moon landing is fake.
The NASA tapes that recorded the Apollo 11 moon landing are missing. Experts examine whether their disappearance is part of a cover-up.
Some think the waving US flag on the moon proves that NASA faked the lunar landing. Experts’ quest for the truth leads to some of Hollywood's biggest names.