Ultimate Ninja Challenge
Over the Edge
Pushed to their limits on a barren island, the nine survivalists are desperate for food and water. The brutal conditions push one warrior to breaking point.
Captured, bound, and blindfolded in the dark of night, the warriors must escape the frigid Canadian wilderness before sunrise. Plus, one survivalist goes rogue.