Unlock My Boss
Park In-seong's interview at Silver Lining doesn't go as planned; an incident during a trip leaves Kim Seon-ju sending out a plea for help.
When In-seong accepts Seon-ju's offer, he starts learning the duties of his new role quickly. Later, In-seong pays a visit to Seon-ju's house.
In-seong moves in with Seon-ju. At the same time, Jung Se-yeon has more and more suspicions about his boss' disappearance.
Se-yeon conducts his own investigation. In-seong has bad luck and can't count on Seon-ju any more. As they search for answers, the group puts itself in danger.
An important position suddenly becomes available in the Bumyoung group. Worried about their safety, In-seong and Se-yeon hire a bodyguard.
In-seong gets involved in the internal conflict of the Bumyoung group. At the same time, he and Se-yeon do everything they can to make Kwak Sam-su talk.