Unpolished
Following the zany antics of a family-run salon on Long Island, including nail artist Lexi Martone and her sister Bria who co-own the place.
A New Beginning
A devastating loss hits the Martone family as sisters Lexi and Bria and their mum Jennifer work together to reopen the salon after being closed due to the pandemic.
Jen and Lexi fight about financial tensions at the salon. Bria focuses on throwing an extravagant bridal shower as Lexi works on a challenging 3D nail set.