Valley of Flood and Fire
It's the end of November in the Luangwa Valley, and the rains have just begun. It marks the end of one of the toughest dry seasons on record, and triggers a transition from parched wilderness to luscious wetland.
As the dry season takes hold in Luangwa Valley, lagoons dry up and verdant grasslands will gradually turn to dust. Animals must take advantage while they can.