Van der Valk
Two seemingly unrelated men are found murdered in different parts of Amsterdam on the same day. Commissaris Van Der Valk must uncover the truth by finding out whether the deaths are connected, while contending with keen rookie cop Job Cloovers.
The murder of a young woman leads Van Der Valk and his team into a world of mysticism, drug addiction and tempestuous family dynamics, while office gossip begins to swirl about Van Der Valk and a newly single Lucienne.
The murder of a fashion vlogger is live-streamed online, drawing Van Der Valk and the team into the tempestuous world of high fashion. However, Van Der Valk is preoccupied, and his distraction could end up putting his whole team in danger.