Vegas Chef Prizefight
Interview of a Lifetime
The chefs arrive in Las Vegas to start their six-week, gruelling job interview. They face a huge challenge as they take over a steakhouse for an evening.
Tensions rise when the five remaining chefs fail to impress chef Anne Burrell on the first test. It heats up in the Giada kitchen after a struggle with brunch service.
The four remaining chefs cook dinner in the three-Michelin-star restaurant, Guy Savoy. It will require the most precise performance of their lives.