W: Two Worlds Apart
The creator of a famous manhwa, W, goes missing before the deadline of the final chapter. His daughter is shocked to read the final chapter, but is suddenly pulled into the manhwa.
Yeon-joo's father is determined to kill off Kang Chul, but if Yeon-joo can help it. She makes a shocking discovery about her father.
Yeon-joo reveals her secret to Su-bong and they both discover how to shift between worlds. A flashback reveals her father's side of the story.
Kang Chul is confused about his series of inexplicable incidents and becomes suspicious of Yeon-joo, who seems to know everything about him.
Yeon-joo's father is rushed to the hospital. Kang Chul leaves a letter for Yeon-joo. The publisher receives a new issue.