Whale Wars
The Sea Shepherds believe they have driven the whaling fleet from Antarctica, but Japan promises to return to resume its hunt, and the stakes are higher than ever.
The Steve Irwin and Bob Barker race to assist the Brigitte Bardot, but the storm-battered scout vessel may not survive the night.