WIND BREAKER
Haruka Sakura wants nothing to do with weaklings; he's only interested in the strongest of the strong.
SAKURA ARRIVES AT FURIN
An admirer of strong people with a complete disinterest in the weak, Haruka Sakura, a loner and delinquent high school student, aims to be a fighter at the top of Furin High School.