With You, Our Love Will Make It Through
When high schooler Mari runs late for school, she never expects to fall for Tsunagu—a gentle, sensitive, beastfolk! In a world where beastfolk are segregated behind walls, Mari and Tsunagu show their differences aren't divides, but bridges.
Mari is late to school one day and meets a new student who is also late named Tsunagu, who is a beast person.
Mari's friend Ayano starts to act strange when Tsunagu places top in their class academically.