Your House Helper
The daily life of an average working woman involves: a packed subway during the rush hours, a miserable old boss, juniors clawing their way up, mounting credit card debt, and a rusty and tired body.
Reluctantly asking Jiun for help, Dayeong clears up their misunderstandings. As Jiun learns about her difficult past, Dayeong begins considering whether inviting him into her life and home might change something.
Jiun begins a house-helper shoot, helping others heal through his work. On his birthday, Dayeong and her friends prepare a meal for him but a drunken confession reveals emotions Jiun has long kept buried.