Yu-Gi-Oh! ARC-V
Yuya Sakaki has a dream to follow in his father's footsteps and become one of the world's greatest duellists, so he and his friends become involved in an interdimensional conflict with other duellists.
With the Sledgehammer set to strike, Yuya uses Pendulum Power - a phenomenal new summoning method - to swing the duel his way.
It could be the end for Yuya: he faces one of his biggest challenges yet when a rival student cons him out of his Pendulum Cards.
Still shocked by Sylvio's Pendulum Summon, Yuya must find his focus to save his friends from a 100-storey drop.
Yuya is getting outmatched by his wannabe-student, Sora, so Yuya must turn things around and teach Sora a lesson about winning.