ZatsuTabi -That's Journey-
When aspiring manga artist Chika's storyboards are rejected, she leaves her desk for an adventure; armed with a social media poll, she sets off on a spontaneous journey of crowdsourced destinations.
Manga artist Suzugamori Chika hits a creative block for her next work; depressed after getting all three drafts rejected, she pivots and decides to set off on a journey guided by poll results on social media; her first destination is Aizuwakamatsu.
Chika and her junior Yui go on their first journey together to Takamatsu, Kagawa, in the Shikoku region.
Chika travels to Kyoto with manga artists Fuyune and Riri and gets inspired by their creative process.