Zoey's Extraordinary Playlist
After an unusual event, whip-smart computer coder Zoey Clarke starts to hear the innermost wants and desires of the people around her through songs. She questions her own sanity but soon realises this unwanted curse may be a wonderful gift.
Zoey, an introverted computer programmer living in San Francisco, begins to hear the innermost desires of the people around her through song.
Zoey must decide whether to get involved in her boss Joan's troubled marriage after she hears Joan sing a heart song; Zoey creates a new programme for the family to communicate with Mitch, but his first word is not what they expected.
Zoey addresses her own faith and why she was given these powers as she tries to help Mo feel comfortable expressing his true self.
After hearing her first duet, Zoey gets a little too involved in her brother's marriage. Leif receives negative feedback at work.
Things get complicated for Zoey at Simon's engagement party; Maggie has a night out alone, but it doesn't go as planned.