Sengoku Basara - Samurai Kings Alliances
S3, E3: Tokugawa Ieyasu sets out to forge new bonds and alliances, which enrages Ishida Mitsunari and spurs him to take action. And one of the key players that everyone wants on their side is Saika Magoichi and her band of mercenaries.