But I Love That Maina
S1, E1: Eripiyo is a super fan of Maina, who is a member of the underground idol group ChamJam. Eripiyo uses all of her money to support Maina to the point that she only wears a red tracksuit. However, Maina always seems to act cold and distant towards Eripiyo.