Relatively Famous: Ranch Rules Cattle Drive-rs Ed
S1, E6: The ranchers embark on an overnight practice cattle drive; Jasmin has a medical scare; Austin rubs Ebie the wrong way; tensions between Harry and Austin go from smack talk to smackdown as the ranchers are left to fend for themselves for the night.