Kochoki Coming of Age
S1, E1: Kippoushi (Nobunaga), surrounded by castle intrigue, is caught aiding a band of homeless youth who are stealing his father's goods. As his father is about to shoot them, Nobunaga intervenes. His father releases the gang into Nobunaga's care.