In the Jenin refugee camp, children like Youssef and Rayan risk their lives when they go to school or play in the street. The Israeli army has stepped up its presence in the north of the West Bank, a stronghold of the Palestinian armed struggle. But the growing violence is jeopardising the future of these children.