Fratelli Caputo Episode 1
S1, E1: Roccatella is a small, timeless Sicilian village, where Nino Caputo challenges a formidable opponent in the upcoming municipal elections. Nino's half-brother Alberto from Milan has entered the race. Nino has been sobered up to face Alberto by his mother, Agata. The woman still blames her late ex-husband for his new life on the continent. Alberto summons his family from Milan to confront his brother.