Ark Peace Episode 2
S1, E2: Due to an emergency mission, military doctor Zhang Du Hang is suddenly sent aboard a naval medical ship dedicated to humanitarian efforts. There, he clashes Lu Yang, a female military doctor, due to their different approaches towards medicine.