S1, E3: Six months ago, Nam Wan-sung ordered a witness's disappearance, leading to a case dismissal tied into the present day. Police suspect Dong-jae in an attack at a bar. A plan to catch a drug lord is revealed. Dong-jae faces scrutiny. Yoo-ri is shot.