S2, E5: With the queens reunited and added twists, there is much excitement in the air, but the competition picks up quickly as the queens form two groups for a Europop battle – The RuRuvision Song Contest. In a glorious homage to Eurovision, the queens record and perform the same catchy song, but can they swerve the dreaded nul points?!